Postat av: Johanna 2006-12-12 23:16:34
När min kille och jag ska ha sex får han stånd under förspelet, men den lägger sig när det är dags for kondom. Vad ska vi göra ? är det mig det är fel på ???
Postat av: Nina 2006-12-13 08:57:46
Nej, det är inget fel på dig! Han kanske är nervös? Eller så vill den inte ha på en kondom. :p Du/ni får smeka ännu mer så den håller sig hård.. annars vet jag inte. Går det inte så kan ni vänta ett tag och prova igen.
Postat av: sjuksköterskan 2006-12-14 19:13:45
Hejsan, nej det är inte fel på dej. Det kan bero på flera orsaker, prestationsångest eller nått sånt. Ni får försöka några gånger, efter ett tag fungerar det fömodligen annars kan man ta kontakt med ungdomsmottagningen eller likande, men det löser sig nog!! Lycka till!
Postat av: sjuksköterskan 2006-12-14 19:14:08
Hejsan, nej det är inte fel på dej. Det kan bero på flera orsaker, prestationsångest eller nått sånt. Ni får försöka några gånger, efter ett tag fungerar det fömodligen annars kan man ta kontakt med ungdomsmottagningen eller likande, men det löser sig nog!! Lycka till!
Postat av: L 2007-01-09 21:49:38
antagligen är detså att han tycker om dig så mkt och att han vill att allt ska bli perfekt.. å då går det inte.. men det löser sig, tänk inte så mkt på det bara :)
Postat av: Carina 2007-01-16 15:51:12
Det är inget fel på dig.Min kille fick också sin snopp slak när han skulle rulla på kondomen.Jag smekte och runkade hans snopp tills det var nära för han.Han fick inte komma in med sin snopp om du inte hade kondomen pårullad,sa jag till han.Du får komma med din sats ändå fast satsen kommer i kondomen.Efter dessa försök var det inga problem att få den hård när kondomen rullades på.Försök med detta så får ni skönt med erat sex.Hej!
Postat av: ssss 2010-03-06 00:12:24
det är exakt samma för mig, hur länge ska man vänta egentligen? man blir ju bara sugen efter varje gång man är med varandrA!